Traiteur Bruno uit Zonnebeke heeft in 2017 een ware transformatie doorgemaakt. Hun focus ligt niet langer enkel op de traiteurdienst, maar ook op het gastronomisch winkelaanbod en de wijnboetiek. Men wil de mensen prikkelen en laten genieten van het lekkere leven, vandaar de nieuwe naam PROEF BRUNO.
Khapps & K@design sloegen de handen in elkaar om een mooi project op pootjes te zetten.
Karen Hoflack (K@design) is naast professionele fotografe ook een straf designer. Dankzij haar medewerking kregen Bruno & Mieke een groots pakket om hun nieuwe naam mee te adverteren.
Khapps heeft de grafische input omgetoverd tot een knappe website die achterliggend veel functionaliteiten omvat. We hebben belang gehecht aan de visuele aspecten maar verloren ook het gebruiksgemak niet uit het oog. Lettertype's, icoontjes, pagina opbouw & kleuren... alles staat in het teken van de nieuwe huisstijl van Proef Bruno.
Bruno kan onderdelen van zijn website zelf beheren waaronder nieuwsberichten & tastings. Men had echter behoefte aan een uitgebreider systeem, waar veel meer registratie mogelijk was dan wat er op de website getoond wordt. Wij hebben in onderling overleg een heuse bestellingsmodule ontwikkeld met onderstaande eigenschappen: